wtorek, 30 czerwca 2015

Musztardowa karkówka na patyku

Dziś polecam przepis na duszoną karkówkę w sosie musztardowym. To idealna propozycja na obiad dla całej rodziny.


SKŁADNIKI:
60 dag karkówki bez kości,
1/2 cebuli,
1 łyżka papryki słodkiej mielonej,
1 łyżeczka przyprawy uniwersalnej,
2 szklanki wody,
1,5 łyżki Musztardy Kieleckiej Grillowej SPOŁEM,
1 łyżka śmietany 18%,
1 łyżka mąki,
3 łyżki oliwy,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Karkówkę kroję w cienkie pasy. Na patyczki do szaszłyków nabijam kawałki mięsa. Mięso nacieram papryką mieloną.
2. Cebulę kroję w kostkę. Na oliwie podsmażam mięso razem z cebulą. Wodę mieszam z mąką. Wlewam do mięsa. Wsypuję przyprawę uniwersalną i duszę na małym ogniu do miękkości. 
3. Musztardę mieszam ze śmietaną. Dodaję do mięsa. Duszę jeszcze około 5 minut. Sos doprawiam do smaku solą oraz pieprzem. Podaję z kaszą, ryżem lub ziemniakami.


Do przygotowania potrawy wykorzystałam Musztardę Kielecką Grillową, którą otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Musztarda to idealny dodatek do różnego rodzaju marynat, mięs, sosów czy potraw z grilla. Ma idealny, lekko ostry smak. Musztarda nadała mojej potrawie wspaniałego smaku. Będę po nią często sięgać, ponieważ jest przepyszna.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM, niezbędnych w każdej kuchni.

                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz