wtorek, 28 lipca 2015

Sałatka z fasolką szparagową i marynowaną cebulką

Sałatka powstała z produktów, które miałam w danej chwil pod ręką. Okazało się, że połączenie warzyw konserwowych z fasolką szparagową było strzałem w dziesiątkę. Sałatka wyszła bardzo smaczna i z pewnością przygotuję ją kolejny raz. 


SKŁADNIKI:
25 dag fasolki szparagowej,
1 puszka kukurydzy konserwowej,
1 słoiczek cebulki marynowanej,
1/2 słoika selera konserwowego wiórki,
3 jajka,
3,5 łyżki Majonezu Kieleckiego WSP SPOŁEM,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Fasolkę szparagową obieram i gotuję do miękkości w osolonej wodzie. Przestudzoną fasolkę kroję na mniejsze kawałki. 
2. Kukurydzę, cebulki oraz seler odsączam z zalewy. Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę. 
3. Wszystkie przygotowane składniki sałatki przekładam do salaterki. Dodaję majonez oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Sałatkę podaję z pieczywem.


Do przygotowania sałatki użyłam Majonezu Kieleckiego, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Majonez ma idealną kremową konsystencję i nie zawiera żadnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wielu potraw, szczególnie przygotowanych na zimno, między innymi sałatek, przystawek czy kanapek. Majonez ma funkcjonale opakowanie. Produkt wart polecenia i zakupu.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.


                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz