niedziela, 30 sierpnia 2015

Miodowo- musztardowe udka z kurczaka

Na niedzielny obiad polecam pyszne udka z kurczaka. Są szybkie i łatwe do przygotowania. Doskonale smakują z surówką i pieczonymi ziemniaczkami. 


SKŁADNIKI:
3 udka z kurczaka,
2 łyżki miodu płynnego,
3 łyżki Musztardy Kieleckiej Grillowej SPOŁEM,
4 łyżki oleju,
1 łyżka papryki słodkiej mielonej,
1/2 łyżki przyprawy uniwersalnej,
2 łyżeczki pieprzu,
1/2 łyżeczki soli,

PRZYGOTOWANIE:
1. Miód mieszam musztardą, olejem i przyprawami. Do marynaty wkładam mięso. Dokładnie je nacieram. Odstawiam na 2 godziny w chłodne miejsce.
2. Mięso razem z marynatą przekładam do rękawa do pieczenia. Rękaw zawiązuję i układam na blaszce. Udka piekę 1 godzinę i 20 minut w temperaturze 180 stopni. Podaję z pieczonymi ziemniakami.


Do przygotowania marynaty użyłam Musztardy Kieleckiej Grillowej, którą otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEMMusztarda to idealny dodatek do różnego rodzaju marynat, mięs, sosów czy potraw z grilla. Ma idealny, lekko ostry smak. Musztarda nadała mojej potrawie wspaniałego smaku. Będę po nią często sięgać, ponieważ jest przepyszna.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM, niezbędnych w każdej kuchni.

2 komentarze: