niedziela, 23 sierpnia 2015

Sałatka warzywna z kabanosami

A oto kolejna wersja sałatki warzywnej. Ty razem z dodatkiem kabanosów. Połączenie to jest połączeniem doskonałym. Przygotowanie sałatki zajmuje zaledwie kilkanaście minut. Watro w kilka chwil przygotować pyszną przekąskę dla całej rodziny.


SKŁADNIKI:
3 kabanosy wieprzowe,
1/2 puszki kukurydzy konserwowej,
1/2 słoika selera wiórki,
1 por,
ogórki kiszone,
jajka,
3,5 łyżki Majonezu Kieleckiego WSP Społem,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Kabanosy gotuję kilka minut we wodzie. Wyjmuję i odstawiam do przestudzenia. Kabanosy kroję na mniejsze kawałki. Pora kroję w plasterki. Wrzucam do osolonego wrzątku i parzę około 10 minut pod przykryciem, odcedzam. Selera i kukurydzę odsączam z zalewy. Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę. Ogórki kiszone także kroję w kostkę. 
2. Wszystkie przygotowane składniki sałatki przekładam do salaterki. Dodaję majonez oraz przyprawy. Dokładnie całość mieszam. Sałatkę podaję z pieczywem.


Do przygotowania sałatki użyłam Majonezu Kieleckiego, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Majonez ma idealną kremową konsystencję i nie zawiera żadnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wielu potraw, szczególnie przygotowanych na zimno, między innymi sałatek, przystawek czy kanapek. Majonez ma funkcjonale opakowanie. Produkt wart polecenia i zakupu.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz