wtorek, 20 października 2015

Chrzanowa pasta jajeczna z ogórkiem kiszonym

Zapraszam na pyszną pastę jajeczną z ogórkiem kiszonym oraz kremowym sosem chrzanowym. Pastę podałam na chrupiących grzankach z bułki. Każdemu będzie smakować. Polecam!!!



SKŁADNIKI:
6 jajek,
3 ogórki kiszone,
1 cebula czerwona,
1/2 pęczka szczypiorku,
2 łyżeczki sosu Kieleckiego chrzanowego SPOŁEM,
1 łyżka majonezu,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę. Ogórki kiszone ścieram na tarce o dużych oczkach. Szczypiorek drobno siekam. Cebulę obieram i kroję w kostkę. 
2. Wszystkie przygotowane składniki pasty przekładam do salaterki. Dodaję sos chrzanowy, majonez oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Pastę podaję z pieczywem.


Do przygotowania pasty wykorzystałam sos Kielecki chrzanowy, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Sos ma idealną kremową konsystencję oraz wspaniały chrzanowy smak. Uwielbiam połączenie jajek z chrzanem. Chrupiące grzanki z pastą znikły z talerza w mgnieniu oka. 

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.

3 komentarze:

  1. O - pasty jajecznej z ogórkiem jeszcze nie jadłam :) Bardzo apetycznie u Ciebie wygląda Kasiu :) Z chęcią wypróbuję na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na pewno by smakowała taka pasta :) Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie. Dzięki za fajny pomysł na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń