poniedziałek, 25 stycznia 2016

Sałatka z brokułem, pieczarkami i kurczakiem

Brokuły to warzywa posiadające wyjątkowe właściwości zdrowotne. Zawierają wiele cennych witamin i wartości odżywczych. Tym razem wykorzystałam je do przygotowania pysznej sałatki. Połączenie brokuła z pieczarkami, kurczakiem i majonezem Roleski jest połączeniem doskonałym. Warto przygotować tę sałatkę. 



SKŁADNIKI:
250g pieczarek,
1/2 brokuła,
1 pojedynczy filet z piersi kurczaka,
4 jajka,
3 łyżki Majonezu Tradycyjnego ROLESKI,
oliwa,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:

1. Brokuła gotuję do miękkości w osolonej wodzie. Studzę i dzielię na różyczki. Pieczarki kroję w plasterki. Podsmażam 5 minut na oliwie. Filet z piersi kurczaka kroję w kostkę i smażę 10 minut na oliwie. Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę.
2. Wszystkie przygotowane składniki sałatki przekładam do salaterki. Dodaję majonez oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Gotową sałatkę wykładam na talerz. Podaję z pieczywem.


Do przygotowania sałatki wykorzystałam Majonez Tradycyjny, który otrzymałam do testowania od firmy ROLESKI. Majonez ma doskonałą, kremową konsystencję oraz znakomity smak. To idealny dodatek do sałatek, kanapek, czy potraw przygotowywanych na zimno. Spełnił wszystkie moje oczekiwania i jeszcze niejednokrotnie użyję go w kuchni.

Zachęcam do zakupu produktów ROLESKI niezastąpionych w każdej kuchni. 

1 komentarz: