piątek, 26 lutego 2016

Grzaniec różano- malinowy

W chłodne zimowe wieczory warto napić się czegoś rozgrzewającego. Tym razem mam dla Was przepis na rozgrzewający napój piwny z pysznym syropem różano- malinowym. Warto go przygotować. Polecam!!!


SKŁADNIKI:
500 ml piwa jasnego,
4 łyżki syropu różano- malinowego Polska Róża
1/2 łyżeczki mielonego imbiru,
5 goździków.

PRZYGOTOWANIE:
1. Piwo przelewam do garnka. Dodaję syrop, mielony imbir oraz goździki. Mieszam. 
2. Napój podgrzewam na małym ogniu (nie gotuję!). Następnie przelewam do szklaneczek i od razu piję. 


Do przygotowania grzańca wykorzystałam syrop różano- malinowy, który otrzymałam do testowania od firmy Polska Róża. Syrop ten jest produkowany według tradycyjnej receptury, z najlepszej jakości owoców róży i malin. Syrop nie zawiera żadnych chemicznych ulepszaczy i konserwantów. Dzięki dużej zawartości naturalnych soków syrop na wspaniały smak i zapach. Syrop malinowo- różany ma ładny czerwony kolor oraz przeźroczystą butelkę, dzięki czemu widzimy co pijemy.  Smak syropu jest idealnie słodki, z wyczuwalnym aromatem malin i róży. Dodatkowo jest bogaty w witaminę C. To doskonały dodatek do przeróżnych napojów, Pierwszy raz w życiu miałam okazję degustować taki smak syropu. Degustacja wypadła bardzo pozytywnie. To jeden z najlepszych syropów, jakie kiedykolwiek piłam. Warto go kupić i spróbować.

Zachęcam do zakupu produktów ze sklepu internetowego Polska Róża. Znajdziecie tam wiele wspaniałych produktów o wysokich walorach odżywczych i zdrowotnych,  




1 komentarz: