środa, 9 marca 2016

Naleśniki z dżemem i mascarpone

W środowe przedpołudnie zapraszam na pyszne naleśniki ze słodkim nadzieniem. Połączenie naleśników z dżemem i kremem mascarpone było strzałem w dziesiątkę. Naleśniki wyszły przepyszne. Koniecznie musicie je przygotować. 


SKŁADNIKI:
2 szklanki mleka,
1 jajko,
1 opakowanie cukru waniliowego,
1,5 szklanki mąki,
szczypta soli,
1/2 słoika dżemu brzoskwiniowego DAGOMA,
150 ml śmietany 30%,
150g serka mascarpone,
olej do smażenia.

PRZYGOTOWANIE:
1. Mleko przelewam do wysokiego naczynia. Dodaję jajko, cukier waniliowy oraz sól. Mieszam. Stopniowo przesiewam mąkę. Dokładnie mieszam, aby nie było grudek. Na patelni z rozgrzanym olejem smażę cienkie naleśniki.
2. Schłodzoną śmietanę ubijam na sztywno. Dodaję serek mascarpone i razem miksuję.
3. Usmażone naleśniki smaruję dżemem. Następnie nakładam porcję kremu mascarpone i delikatnie go rozsmarowuję. Naleśniki zwijam w rulon i układam na talerzu.  



Do przygotowania naleśników wykorzystałam dżem brzoskwiniowy, który otrzymałam do testowania od firmy DAGOMA. Dżem zachwycił mnie swoim smakiem. Już dawno nie jadłam tak pysznego dżemu. Ma idealną konsystencję i słodkość. W słoiczku znajdziemy mnóstwo pysznych owoców, pokrojonych na mniejsze kawałki. Dżem brzoskwiniowy to idealny dodatek do ciast, ciastek, deserów i potraw przygotowywanych na słodko. Produkt jest wart polecania i zakupu. 

Zachęcam do zakupu produktów firmy DAGOMA, niezbędnych do przygotowywania wielu potraw i deserów. 

1 komentarz: